piirtisjapikaliimahm3.png
  • Mood: Furious. ò__ó
  • Listening to: My Chemical Romance - Black Parade-CD
  • Eating: Nothiinng.
  • Drinking: Soda Stream-coke
Huaah. >__<
Huomasin aamupäiväpällä että piirtopöytäni hiirikynä oli haljennut osittain, joten päätin ostaa pikaliimaa ja korjata asian (rahani eivät riitä _jatkuvasti_ uudeen piirtopöytään, sillä tämäkään ei ole ollut minulla kuin muutaman kuukauden). No, aukaisin pikaliimapakkauksen, avasin korkin, otin sen ihmevarmentimen siitä pois, ja sitten ihmettelin että "no ei tästä mitään tule". Sitten laitoin sen 'korkin' takaisin, ja käsilleni tuli älysti sitä pikaliimaa! Se hommeli ei nimittäin ollutkaan korkki, vaan se annostelunokka. v____v
No, tässä sitten olen koko illan yritellyt irrotella tuota ärsyttävää liimaa, ja suurimman osan olen saanut jo pois.. Tosin, vielä sitä on ja eikä ihan heti ole lähdössä.
   Jaa, mitä muutako olen tehnyt? En paljon mitään. Koko päivän taas olen melkein istunut koneella. Tosin, oman huoneeni kerkesin siivota ja jopa imuroida, sekäää.. ää, no leikin aamulla artweaverilla ja piirsin kaksi kuvaa, ja sitten myöhemmin laitoin kaikki julisteet tämän uuden huoneeni seinille. 8D
Äiti valitti, mutta en nyt tuhlaa hyviä julisteita joita olen säästänyt ja ostanut juuri tätä uutta huonetta varten. Hehehe.
     Niin ja meni muuten taas melkein yksi päivä syömättä mitään. 8)
Söin aamulla loput karkit ja pienen sulkaalevyn, ja joi noin litran cokista. Ostin muuten eilen meidän soda stream-koneeseen uutta makua! Cokiksen makuista, ja se on oikeastaan parempaa kuin Coca-cola, kannattaa kokeilla. 8-D